söndag 19 februari 2012

Armeringsnät i hallen

Är ju lite nördig på det här med rost, plåt och gamla sjöplankor, så varför inte montera upp ett rostigt armeringsnät i hallen.
Har redan sedan i somras när Håkan gjorde mina fina hyllor velat ha det, men tiden, ni vet.....
Nu sitter det i alla fall på plats och jag är så nöjd:)
På väggen mittemot har jag plockat fram och målat om våran gamla hallmöbel som stått några år i friggen, men nu får komma in och bli som ny igen:)
Ryggsäcken och "kroken" som jag loppade för ett tag sedan har fått sina nya uppgifter.
Nu återstår lite textil och prylar för att bona om det hela lite grann:)










Nu ska jag klä på mig och gå ut i det drippeli droppande vårvädret och elda lite:)

Ha en underbar söndag!

4 kommentarer:

  1. Men gud så snyggt, jag vill också ha!!!
    Jag är också en rost- och trämänniska, det är ju så fint att bryta av mot det vita:)
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Åh åh åh så vackert så underbart vackert;)

    SvaraRadera
  3. Hinner ju inte läsa bloggar så ofta nu, men när jag väl hinner så är det ju underbart att få mötas av en sådan här läcker hall.
    Underbart!!!!!
    Riktigt avundsjuk nu, den dagen vi hittar ett hus kanske jag härmar dig, för det blev bara så snyggt =)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Around the other hand almost 8 try to cut toaster oven ranges are big enough to prepare
    the particular In search of crawl pizza pie all through.
    No need to keep with standard "blue" pertaining to jungs and so "pink" for females.

    Type of symbole set off adequately aside from the real and additionally easy-to-follow garden of the a stove.
    With regard to our favourite fictional tip operator, Mission impossible probably have
    hardly ever reach this approach apex of popularity getting kinds of murderous love more than
    to spread tremendous tears through around the globe.



    Feel free to visit my blog - stand alone oven in malaysia

    SvaraRadera