måndag 5 november 2012

Vill inte....:(

Usch och fy, nu har mag-eländes-baskiluskerna slagit till här hos oss!
Lille Frans är en hängig liten kille idag, feber och har inte mått bra i sin lilla mage -stackarn:(
Mormor har fått sin beskärda del med att byta kläder ända in på bara kroppen;)

Innan jag fick mig en sjuk liten pojke i famnen hann jag göra lite ärenden i Trosa, bl a på bokhandeln.
Där hittade jag en bok som jag bara måste få i min ägo på något vis.....snälla goa jultomten!
.....eller, jag fyller ju år innan.....och har ju fotat den så fint i mobilen och kanske råkar trycka iväg ett önskesms till familjen -så vad kan gå fel!?;)

Ser den inte ut som den skulle trivas utmärkt i min ägo?



Nu ska jag vräka i mig vitpepparkorn och bara tänka positiva tankar så jag inte blir magsjuk!


Kram!

5 kommentarer:

  1. Usch.....magsjuka som är så trist. Hoppas du klarar dig undan med blotta förskräckelsen. Tusen tack finaste du för awarden. Jag känner mig så hedrad.

    Ha en fin vacka

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Stackars lille Frans (om mitt nästa barnbarn blir en gosse får han namnet Frans) men han blir nog snart bra med mormors omsorger! Hoppas du klarar dig, magsjuka är ett elände!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Nej men fy, stackars liten.
    Är en liten fasa att Stella ska få det där. Men "pepparpeppar" har vi klarat oss än så länge iallafall.
    Hoppas du slipper undan.
    Haha, började skratta lite för mig själv nu när jag skulle försöka göra en fin övergång mellan magsjuka och choklad ;) Men den där boken ser onekligen smarrig ut.
    Hoppas verkligen du får en mysig kväll utan magvärk. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Usch och fy för dessa magbaciller;( hoppas han kryar på sig snart och att du slipper åka på det.

    Vilken fantastisk bok du hittat, håller tummarna för att jultomten hör dig,)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nämen huvva, hoppas du klarar dig!!
    Kram♥

    SvaraRadera