måndag 16 mars 2015

Underbara vår!

Oj oj oj, såå länge sedan jag kikade in i bloggvärlden!
Ska försöka ändra lite på det nu;)

Att jag blivit med hund har jag inte berättat och inte att jag ska bli mormor igen heller, men så är det:)

Vi har som sagt en ny liten familjemedlem som heter Doris. Hon är en blandras basset/cockerspaniel.
När hon var 4 månader flyttade hon hit och nu är hon 10 månader, tiden går fort!:)
En riktig liten kramis, har supergoa mjuka öron och hon är sådär valpig, tonårig, som kan förväntas. Det dras i koppel och det hoppas, lyssnas lite när man vill osv, men vi jobbar på det!;)





I juli får vi barnbarn nummer fyra, rikedomen bara växer och växer!:)❤️

Hoppas ni har det gott och njuter för fullt av den underbara våren!






1 kommentar:

  1. Jamen den där lilla gulliga krabaten med de fina flygande öronen
    följer jag mer än gärna på bloggen :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera