torsdag 1 november 2012

Så glad!

Idag direkt efter jobbet åkte vi in till Nyköping och hämtade en bil vi reserverat.
Bilen är en svart Kia Ceed. Liten bekväm, behaglig och lättkörd!
Nu håller vi alla tummar och tår att den kommer att trivas hos oss och inte bli "sjuk" eller bråkig;)

När jag kom hem och kikade in i bloggvärlden så ser jag att jag fått mig 2st Awards!!


Tack söta er,  Marie  och  Annie !♥

Man blir så glad av det här så man vill ge alla sina bloggvänner en varsin, men man ska ju ge den till 5st.......
HUR väljer man!? jag trivs ju hos er alla!

Första känslan blir då att ge det till de bloggar man följt längst och som man liksom "lärt känna" lite grann. Ex de två nämda ovan som jag utan tvekan skulle bolla tillbaka varsitt award till, men meningen är väl att det ska skickas vidare?!:)
Men sedan tänker jag istället att varför inte ge det till dom som jag upptäckt på något senare tid....?
Summan av mina tankar = ????:( -Vill fortfarande ge det till alla!!

Men vadå, jag får väl blanda lite då;)...kom också på att jag fick ju x2 så här kommer 10st goa bloggar!


Ha en gosiger natt och sov sött!

Kram!




7 kommentarer:

  1. TACK TACK Marianne:)) Vilken ära och jag blir så glad...jag tycker ju att din blogg är go den med...ömsesidigt!!Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Men tack söta du, såg ju att du fick från Annie så därför hade jag inte med dig i min lista, även om du var en given kandidat annars. Så du får tillbaka ett nu ----> Varsågod ;)

    Tror bilden kommer trivas kanon, vi har kollat på den Kia ceed kombin, men tyvärr är bagaget lite för sluttande för att fylla vår funktion med hundbur och barnvagn. Men annars har jag bara hört positivt om dem.

    Hoppas du får en riktigt mysig Fredag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ,blev jätteglad
    Vad roligt med en ny bil,kommer säkert att trivas jättebra hos er
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  4. Tack, rara du, du gör mig glad!
    Och GRATTIS till dina awarder och till din nya bil!
    Ha en härlig fredag!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  5. Grattis till dina awarder!
    Vad kul med ny bil:)
    Jag har körkort, men har inte kört på några år...jag har privat schaufför (hur stavas det?),fniss!
    Ha en bra fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, men tack :-) Vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla och grattis till din award
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera